Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 11 Feb 2015 20:25 Naslov sporočila: Kazakstan Kirgizija 2015 - koristne informacije |
|
|
To temo odpiram predvsem zaradi koristnih informacij, ki jih bom potreboval pred to naporno potjo. Pot bo posvečena moji žal preminuli ženi Mateji. Ta trip sva načtrovala že več kot dve leti nazaj, vendar nama je načrte prekrižala zahrbtna bolezen, sedaj pa me neka notranja sila kar sili, da grem. Na trip se načeloma odpravljam sam, če pa se mi slučajno pridruži kakšna posadka se pa z veseljem dogovorimo za cel oziroma mogoče samo del skupne poti.
Na pot se odpravljam v juliju in del avgusta, odvisno od časa od 4-6 tednov.
Predviden grobi plan poti je sledeči
Mađarska- Ukrajina ? ali obvoz odvisno od situacije -Rusija-Kazahstan - tu naprej je še nedorečeno ali bom šel proti Kaspijskemu morju in tam prečkal Uzbekistansko mejo in potem prevozil Uzbekistan odvisno od informacij( a je z vizo jeba?) ali pa bom vozil ob Aralskem jezeru in čez Kazahstansko puščavo vzdolž Uzbekistanske meje po Kazahstanski strani do Kirgizije( ki je sedaj od maja naprej prehodna brez vize za Slovence) trip po Kirgiziji in nato ob Balhaškem jezeru čez Astano v Rusijo nazaj domov.
Za to pot bo najbrž treba tudi malo zrihtati mojega Rangerja
Skoraj sem se že odločil, da montiram gor vitel- Mamut 4x4 kaj misliš?
-razmišljam tudi malo o dodelavi podvozja, pnevmatske blazine zadaj, old man blažilce spredaj. Ali to sploh rabim, ker v neke bajne investicije se mi pa spet ne gre.
- Kupljene imam tudi godrich al terano gume, samo ne vem, ali je za take kraje bolše, da jih dam na železne feltne, ali da uporabim kar obstoječe lite . Ker ceste po Kazakstanu in Kirgiziji so kar zahtevne, vsaj kolikor imam informacij.
Aja še kilometri pis of cake v primerjavi z Mongolijo
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
brćinc Zgovoren član
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 19:26 Prispevkov: 235 Kraj: Bistrc
|
Objavljeno: 11 Feb 2015 21:44 Naslov sporočila: |
|
|
BRAVO CVETO!!
Kolko imaš teško kišto? Kolko km na dan misliš delat? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TommyGun Novinec
Pridružen/-a: 13.11. 2014, 14:44 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 12 Feb 2015 02:05 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo,
jaz sem podobno pot naredil lani. S tem da sem šel za 3 tedne in proti koncu poti prodal avto in se vrnil z letalom domov.
Da se ne bom ponavljal ti pošljem link z vsemi potrebnimi informacijami, predvsem o vizumih, če pa boš potreboval kakšno specifično informacijo povej.
http://www.flawapawa.com/2014/08/centralna-azija-2014-priprave.html
Če ti odgovorim na nekaj vprašanj, čez Moskvo prideš prej do Kazakhstana, zaradi dobrih cest, rabiš pa Beloruski vizum. Ceste po Kazakhstanu, Uzbekistanu, (Tajikistanu) so katastrofa, Kirgizija ima OK ceste. Uzbekistansko vizo se dobi, je pa kar nekaj nepotrebne birokracije.
Moji sosedje, v srednjih letih, bodo ravno v tistem času v tistih krajih, lahko ti dam kontakt, ker sta ravno začela urejat dokumentacijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 12 Feb 2015 08:42 Naslov sporočila: |
|
|
Tomy hvala za informacije. Če mi pa daš informacije od sosedov ki urejajo vize bo pa sploh super in še ceneje za obe strani. Lahko me kontaktirajo na 041652620. Ti vidim, da si iz Uzbeke potegnil čez Tađikistan. Ta meja je po mojih info kar huda, kako je z vizo in ali so ti naredili popoln pretres vozila. Najbrž bom jaz te države letos spustil(nikoli se pa ne ve) ker imam enkrat še v planu narediti krog Iran -Turkmenistan-Uzbekistan-Tađikistan. Sigurno te bom še kaj vprašal saj info s prve roke so edino kar veljajo na tako poti.
Bom pa gor šel če bo le stanje vredu čez Ukrajino ker je to definitivno najhitrejša pot. Mislim, da sem do Ruske meje rabil slabe dva dni.
Brčinc teža moje kište mislim, da je med 400-500 kg jo moram pa res enkrat stehtat. Koliko km bom prevozil na dan je odvisno od stanje cest in dnevnega počutja. Vsekakor so pa premiki pri meni ubitačni. Ko sem šel v Mongolijo sem rabu do Bajkalskega jezera 9500km 10 dni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TommyGun Novinec
Pridružen/-a: 13.11. 2014, 14:44 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 12 Feb 2015 08:52 Naslov sporočila: |
|
|
Edini, ki so na mejah komplicirali so bili Uzbeki, za vstop in izstop. In seveda je bilo potrebno use zmetati vn pa noter. Ostale meje so šle gladko skozi. Jim bom posredoval tvojo cifro. Vizume jim bom jaz rihtal na Dunaju, tako, da če hočeš lahko še tvoje papirje zraven pritaknemo. Nisem agencija, sem pa 2x-3x mesečno gor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 14 Feb 2015 19:10 Naslov sporočila: |
|
|
OK Se slišiva za enkrat hvala moj kontakr 041652620 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Terakota Strokovnjak
Pridružen/-a: 24.03. 2007, 21:47 Prispevkov: 796 Kraj: medvedova jasa
|
Objavljeno: 21 Feb 2015 01:30 Naslov sporočila: Re: Kazakstan Kirgizija 2015 |
|
|
cvet je napisal/a: |
Za to pot bo najbrž treba tudi malo zrihtati mojega Rangerja
Skoraj sem se že odločil, da montiram gor vitel- Mamut 4x4 kaj misliš?
-razmišljam tudi malo o dodelavi podvozja, pnevmatske blazine zadaj, old man blažilce spredaj. Ali to sploh rabim, ker v neke bajne investicije se mi pa spet ne gre.
- Kupljene imam tudi godrich al terano gume, samo ne vem, ali je za take kraje bolše, da jih dam na železne feltne, ali da uporabim kar obstoječe lite . Ker ceste po Kazakstanu in Kirgiziji so kar zahtevne, vsaj kolikor imam informacij.
|
Ker imam namen kupiti še en komplet platišč na katera bom dal tanove godričke AT (ko končno pridejo na trg) bi tudi mene zanimala primerjava med Alu in jeklenimi platišči.
Našel sem tale zanimiv članek o platiščih: http://tires.about.com/od/understanding_wheels/a/Alloy-Vs-Steel-Wheels-Beauty-And-The-Beast.htm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mamut Član
Pridružen/-a: 09.10. 2007, 18:15 Prispevkov: 54 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: 22 Feb 2015 10:40 Naslov sporočila: |
|
|
super ideja za pot.
Glede platišč:
Ta članek, ki si ga navedel se nanaša predvsem na cestne avte, kjer vsaka deka teže tehta več kot na naših avtih. Ampak v osnovi zadeve držijo.
Original ALu platišča so običajno kar precej zmogljiva in robustna, vsaj če si znotraj predvidene teže. Jaz ne vidim ovir, da ne bi šel s temi, ki jih imaš na pot. Tudi če katero uničiš, greš v "štacuno" in kupiš novo, drugo, približek, ... da imaš spet komplet petih.
Okrog mene se pred potjo in po poti vrti precej popotnikov, tudi v "extremne" kraje in ne zasledim, da bi kdo imel težave z alu platišči med potovanji.
Težava alu platišč je, če res ornk usekaš pri veliki hitrosti. Normalni gumidefekt načeloma zdrži tudi alu platišče brez težav.
Težava je tudi ker alu platišč ne varijo v vsaki vasi (enaka težava z vso alu opremo).
Kovinska so težja in bolj robustna. Predvsem kovina ne poči tako hitro kot aluminij. Ob gumidefektu se lahko kaj zvije, a to se da na terenu variti v vsaki vasi, ali pa s kakšno macolo narediti nazaj približno okroglo.
To je + kovinskih platišč ... in pa cena, ker so precej cenejša alternativa aluminiju ... sploh originalnemu. - je seveda večja teža in kakšen deci porabe več. Sploh, ko dodaš še AT gume gre zadeva gor še nekaj deci.
Samo brez ATgum sploh potovati ni.
Jaz za planirano pot ne vidim ovir, da ne bi šel s kakršnimikoli platišči v kombinaciji z BFG AT ali ustreznim ekvavilentom.
V kombinaciji s Tischerejem in temu ustreznim tempom na poti ... se pravi bolj naokrog in počasi po ostrih poteh, ne kot v rallye stilu "gas in naravnost čez", bi moralo iti skozi brez večjih gumidefektov.
Ne glede na stil vožnje ... na zj... cesti imej max. pritisk v gumah.
BTW ... če se boš odločil za kovinska platišča, čez 14 dni dobimo prvo pošiljko cenovno ugodnih Mamut platišč extra tudi za novi Ford Ranger in BT50.
lp
Igor _________________ Mamut
www.mamut4x4.com .... dodatna oprema za pick up vozila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mamut Član
Pridružen/-a: 09.10. 2007, 18:15 Prispevkov: 54 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: 22 Feb 2015 11:19 Naslov sporočila: |
|
|
VITEL
Vitel na takšnih poteh lahko pride "krvavo" prav, lahko pa je tudi nepotreben in neuporabljen balast.
veliko je odvisno od načina izbire poti, ki jih izbiraš.
Sami potujemo tako, da če vidimo kakšno obetajočo priložnost ali zanimivo pot na zemljevidu ali v naravi, hitro zavijemo dogodivščinam naproti.
To pomeni, da kdaj tudi pihnemo v prazno in potem se lahko zgodi, da nam vitel prihrani dan ali dva reševanja avta iz kakšne luknje, ki prej sploh ni bila videti tako globoka ... ali peska ... ali blata ... ali česarkoli.
Če voziš po vnaprej predvidenih in preverjenih poteh. Na parkiriščih za turiste parkiraš in zadnje kilometre ali metre do plaže, zanimive točke ali ... narediš peš. Potem se ti povsem lahko zgodi, da vitla ne boš raztegnil nikoli na takšni poti.
Jaz sam rad priskočim na pomoč tudi lokalcem ob poteh, če jih vidim "v težavah". Zato se mi zgodi celo, da vitel uporabim večkrat za pomoč drugim, kot samemu sebi.
Za potegnit avto iz jarka v Sloveniji ali po svetu, za potegnit kakšen hlod s poti ali do večernega ognja, za potegnit nasedlega lokalca iz luže ali zaplate peska ...
Skratka, če hočeš je lahko hudo uporabno orodje.
Imam pa tudi precej strank, ki ga vozijo s seboj samo kot utež.
Variant montaž pa je tudi več, kot tudi + in - povezanih s tem.
VZMETENJE
Glede na slabe ceste, razdaljo in tvojo težo.
Vsekakor priporočam kompletno nadgradnjo.
Tako, kot v vseh primerih gre tudi brez česarkoli, gre tudi s staro "mečko"... ampak.
Dejstvo je, da "ruzak" postavi serijsko vzmetenje pred resno preizkušnjo za katero v osnovi ni namenjeno (vozne performance se v tovarnah optimirajo bolj na prazen, kot na poln keson).
Z montažo blazin pojačaš sicer nosilnost vzmeti na zadnji osi.
Samo blažilci pa še vedno ostanejo podhranjeni za takšno breme.
Počasi in guncajoče seveda gre povsod. Varnost in udobje sta seveda tukaj pač potem malo v ozadju.
Z ustreznimi vzmetmi se prilagodiš na nosilnost. Dobiš nekaj na odmiku od tal. Predvsem pa prilagojeni blažilci do vozila, voznika in tovora spustijo veliko manj vibracij, amplitude nihanj, guncanj, poskokov so bistveno manjše ... posledično je vožnja bolj udobna, zaradi večje kontrole nad vozilom pa tudi precej bolj varna.
slaba stran takšne predelave je samo $$$, žal.
Vse drugo menim, da pridobiš.
Če bi že pod nujno želel iti samo v delno predelavo vzmetenja. Potem bi jaz šel v blazine ali vzmeti in blažilce zadaj. Tam je serijska zadeva najbližje limitu.
Spredaj se mi ne zdi tako nujno. Samo tele zadnje stavke res težko pišem, ker nisem navdušenec nad experimenti pri takšnih poteh in polovičarstvu.
lp
Igor _________________ Mamut
www.mamut4x4.com .... dodatna oprema za pick up vozila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Terakota Strokovnjak
Pridružen/-a: 24.03. 2007, 21:47 Prispevkov: 796 Kraj: medvedova jasa
|
Objavljeno: 22 Feb 2015 15:38 Naslov sporočila: |
|
|
Alibaba in made-in-china sta polna kovinskih (in aluminijastih) platišč, namenjenih veleprodaji v količinah +100kos. Izbira je res neverjetna. Ni pa mi jasno, kdo vse to pokupi, ker je na spletu v maloprodaji ta cenovno ugodna platišča zelooo težko najti. Na amazonu in na ebayu jih sploh ni. Zelo redko je naveden tudi podatek o nosilnosti teh platišč.
Igor kakšna je nosilnost jeklenih platišč, ki prihajajo na lager? Bodo na voljo tudi platišča za Navaro, ki ima zelo edko razporeditev vijakov 6x114,3? Zanima me ET 0 ali celo ET -. Platišča ki jih imam sedaj na vozilu so ET +30. Rad bi širši kolotek brez dodajanja distančnikov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mamut Član
Pridružen/-a: 09.10. 2007, 18:15 Prispevkov: 54 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: 22 Feb 2015 18:10 Naslov sporočila: |
|
|
Alibaba je v osnovi portal za veleprodajo oz. za velike kupce.
Tako kot jaz ne morem kupiti ene vreče lepila za ploščice po enaki ceni kot ti, tudi ti ne moreš kupiti 4 platišč direktno v tovarni.
Vsaj v večini primerov ne ... velja za karkoli.
Mi zadevo kupimo v količini največjega kontejnerja, ca. 1500 kos, kar za Slo 4x4 trg predstavlja nakup na meji norosti.
Kako, da teh feltn ne moreš najti potem v maloprodaji. Mi jih imamo in nekaj drugih trgovcev po evropi tudi. Feltne izven Evrope in pojem nizka cena ne gredo skupaj, ker je poštnina za volumen in težo prevelika.
Še marsikje iz Evrope se jih ne splača vlačit.
Dobimo pa tokrat tudi platišča za D40 in Pathfinder, tudi ET00.
Ker pa imata ta dva avta specifično razmerje in število vijakov, je logično, da jih ni najti na zalogi pri večini vulkanizerjev.
Nosilnost naših platišč je ca. 1000 - 1450 kg po platišču.
Odvisno od modela in dimenzije. Se pravi sežejo tudi v rang t.i. "heavy duty" nosilnosti.
Platišča istega proizvajalca prodajamo sedaj že 5 leto.
In meni največ pove, da od vseh prodanih platišč nismo prejeli nobene reklamacije. _________________ Mamut
www.mamut4x4.com .... dodatna oprema za pick up vozila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Terakota Strokovnjak
Pridružen/-a: 24.03. 2007, 21:47 Prispevkov: 796 Kraj: medvedova jasa
|
Objavljeno: 22 Feb 2015 19:45 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nakupu izven Evrope je velik strošek carina. Gospodje na carini seštejejo ceno artikla in stroške dostave in na ta seštevek opalijo carinske dajatve. Vsaj moja žena ima take izkušnje. Pri platiščih se na ta način cena najmanj podvoji. Tega se dobro zavedajo recimo pri nemškem proizvajalcu platišč Delta 4x4. So edini evropski proizvajalec tega tipa platišč. Cene njihovih classic revolver/bullet hole style platišč se gibljejo (odvisno od modela) med cca 450 in 650 €/kos. Primerljiva platišča ameriškega proizvajalca Mickey Thompson v Ameriki stanejo med 150 in 250 $/kos. Pripenjam fotki, da bo vsem jasno, o kakšnih platiščih govorim. Na prvi fotki je Delta 4x4, na drugi MT. Na fotkah sta najdražja modela. Povrh vsega imajo ameriška platišča boljšo nosilnost.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 06 Mar 2015 10:18 Naslov sporočila: |
|
|
Igor se ti zahvaljujem za res izčrpne odgovore. Nekaj časa sem bil odsoten in nisem bil na forumu. Te pa vsekakor pokličem in pridem do tebe, da narediva zadevo čim bolj optimalno, saj ne bi rad imel podobnih težav, kot sem jih imel z kombijem v Mingolijo, saj sem imel z podvozjem eno samo sranje. Ne bom pa tu gor pisal, kdo mi je avto pripravljal za to pot, ker je bil vsaj potem, ko sem se vrnil z poti, toliko fer, da mi je komplet podvozje obnovil večinoma na njegove stroške.
Še eno vprašanje. Ali pozna kdo kakšnega kamjonista, ki vozi čez Ukrajino v Rusijo, da bi mi znal povedat trenutno stanje v državi, predvsem teženje policije tujcem in s tem normalno plačevanje kar nekih prekrškov. Prestop meje, ki je bil že par let nazaj malo zoprn. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tomo Novinec
Pridružen/-a: 10.08. 2012, 09:35 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 06 Mar 2015 16:22 Naslov sporočila: |
|
|
Maš na zs par kontaktov.
Lp, Tomo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 06 Mar 2015 18:03 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala. Vsaka konkretna info v teh krajih prav pride . Če bi bila čez Ukrajino prevelika jeba bi šel čez Belorusijo( jeba še ena dodatna viza) ali čez baltske države, to je pa okoli riti v žep. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 16 Mar 2015 10:54 Naslov sporočila: |
|
|
Zdaj, ko ste vsi polni adrenalina po off road dirki v Naklu. A pol dobim zraven kakšno spremljevalno posadko, ali bom sam rinu v Kirgizijo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 20 Maj 2015 07:29 Naslov sporočila: |
|
|
Vidim, da ni interesentov na tem forumu, tako, da sem sam začel z pripravami. Avto je zrihtan. Na njem je komplet old man vzmetenje Je pa kar precej višji in prazen kar malo trd za vožnjo in ravno za 0,5 cm pade še v prvi razred za avtoceste, tako, da ima nad sprednjo osjo dobrih 129 cm Tudi papirne birokracije sem se lotu, tako, da v parih dneh dobim Rusko vizo, ki je pogoj za Belorusko tranzitno vizo. Pol pa še Kazakstansko. V Tađikistan pa najbrž ne bom rinu, ker bo premalo časa in ga bom prišparal za naslednji trip v paketu Turkmenistan-Tađikistan-Uzbekistan. Malo še oklevam za tranzitno vožnjo ali Ukrajina ali Belorusija. Kakšnih uporabnih info še nisem dobil iz ukrajine, saj tovornjakarji niso merilo. Njih itak je..jo na vsakem mejnem prehodu. Če pozna kdo koga, da se je z avtom vozu po ukrajini, bi bilo super info. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenk Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.02. 2007, 02:12 Prispevkov: 2777 Kraj: Škofljica
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
GregorK Novinec
Pridružen/-a: 19.08. 2013, 17:17 Prispevkov: 8 Kraj: Žalec
|
Objavljeno: 25 Maj 2015 09:01 Naslov sporočila: |
|
|
Kolega iz Dunaja je trenutno kot šofer/pomočnik organizatorja na poti za Ulan Bator, sicer po "spodnji" strani, čez Turčijo, pot pa gre čez Krigistan in Kazakstan ob kitajski meji.
https://seidenstrasse10000km.wordpress.com/
Na prvi strani(OLDER POSTS) ima na grobo celo traso narisano.
Če ti kaj pomaga, lahk dam kontakt.
Glede Ukrajine lahko vprašam znanca, vendar je iz zakarpatske regije, in ne vem, koliko pozna dejanske razmere na ruski strani. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 26 Maj 2015 07:29 Naslov sporočila: |
|
|
Ukrajina me sedaj ne zanima več, ker sem jo definitivno spustu. Je pa moja trasa sedaj dokončna. Turčija-Gruzija-Rusija ob kaspiskem morju- Kazakstan ob aralskem morju in vzdolž Uzbekistana-krog po Kirgiziji- Kazakstan čez Astano-Rusija čez Moskvo in čez Baltske države domov. Krog je dolg cca 15 k kilometrov.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
TommyGun Novinec
Pridružen/-a: 13.11. 2014, 14:44 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 15 Jun 2015 15:28 Naslov sporočila: |
|
|
Torej Pamir pustiš za drugič?
Belorusijo obvoziš pa verjetno zaradi vizuma? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenk Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.02. 2007, 02:12 Prispevkov: 2777 Kraj: Škofljica
|
Objavljeno: 15 Jun 2015 20:49 Naslov sporočila: |
|
|
Cvet je že spremenil nekaj mejnih prehodov |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 16 Jun 2015 13:04 Naslov sporočila: |
|
|
Pot sem spremenu zaradi katastrofalne ceste od gruzije čez Rusijo in Kazakstan. Je ene 2000 km čiste jebe in bi za to porabu preveč časa. Tako, da grem gor čez Belorusijo -Minsk, Rusijo- Kazahstan-Saratov -Aralsk in vzdolž Uzbekistana v Kirgizijo. Pamir bom res vozu na drugem tripu, ker mi sedaj v 30 dneh kolikor je na razpolago enostavno ne sede še v Tađikistan rint. Si bom rajši Kirgizijo, ki je fantastična vzel bolj na easy in lagano užival kakšnih 10-12 dni. No ja tudi kakšen off road bom odpeljal, saj sem cel prejšnji vikend po malo treniral, ane Frenk
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenk Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.02. 2007, 02:12 Prispevkov: 2777 Kraj: Škofljica
|
Objavljeno: 17 Jun 2015 01:04 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 17 Jun 2015 07:50 Naslov sporočila: |
|
|
Dobr si ti tole slikal Zgleda glih en tolk strmo, kot je bilo v resnici. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 30 Jun 2015 07:23 Naslov sporočila: |
|
|
Papirologija je končno zrihtana in vse vize so v potnem listu . Včeraj sem dobil zadnjo za Kazahstan v Zagrebu brez problema v dobri uri . Sicer, če bo kdo potoval za mano to vizo ne bo več rabu, ker je v ukinjanju za Slovence. Predvidoma 15.7.2015 ampak nobeden mi ne more garantirat, da bo res in sem jo rajši naredu, kot da pridem na mejo in potem lahko samo debelo gledam, ko bo še. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenk Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.02. 2007, 02:12 Prispevkov: 2777 Kraj: Škofljica
|
Objavljeno: 30 Jun 2015 16:06 Naslov sporočila: |
|
|
Pri teh partizanskih mejah nikoli ne veš, kdaj bodo informirani o vizah oziroma bodo to izkoriščali za žeparac. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvet Zgovoren član
Pridružen/-a: 17.12. 2011, 22:19 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 10 Jul 2015 10:37 Naslov sporočila: |
|
|
Napočil je dan D še vodo nafilam in par malenkosti pa gasa, moram bit do nedele zvečer v Rusiji, zaradi smotanih Belorusov. Dvodnevna Tranzitna viza je vezana točno na datum . Uživajte, kjerkoli že boste. Če bom pa slučajno kje kakšen wi fi našel se pa še kaj javim |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mamut Član
Pridružen/-a: 09.10. 2007, 18:15 Prispevkov: 54 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: 10 Jul 2015 10:42 Naslov sporočila: |
|
|
Cveto srečno pot in obilo tistih prijetnih potovalnih užitkov.
_________________ Mamut
www.mamut4x4.com .... dodatna oprema za pick up vozila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
frenk Administrator foruma
Pridružen/-a: 27.02. 2007, 02:12 Prispevkov: 2777 Kraj: Škofljica
|
Objavljeno: 10 Jul 2015 13:23 Naslov sporočila: |
|
|
Ko boš v k... sedi in spij pivce
Obilo užitkov in čim manj mejnih komplikacij. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|